Jun. 06, 2015

 
Det har inte blivit något skrivet på ett bra tag nu. Anledningen är bytet av mediciner. Biverkningar och en rejäl sänkning i depressionen men även av fibromylalgin och CFC, trött och tung i kroppen. Fick åka in till paykakuten för någon vecka sedan efter att jag berättat för en personal om självmordtankarna jag hade. De har ökat något enormt under den senaste tiden. Har flera gånger gått till broar, tittat ner på vattnet och försökt att övertala mig själv att hoppa. Blev erbjuden att bli inlagd, för observation, justering av medeciner och inväntan på att cymbaltan ska börja verka, men tackade nej. Känns ändå som on det kanske har blivit en liten förbättring nu, minimal, men hoppas ändå på att det börjar vända nu till slut.
Bara två veckor kvar av de 12 på dagvården. Motivationen är dålig. Vill inte. Orkar inte. Men det är bara att bita ihop och kämpa på...

Rise and rise again, until lambs become lions

Min kamp för att komma tillbaka till livet och lära mig leva med fibromyalgi och kroniskt trötthetssyndrom.

RSS 2.0