v 7, dag 24 på Iris

 
Återigen fredag. Veckorna går så fort förbi. Jag både gick till och från SCÄ igen. Var egentligen för trött för det på hemvägen. Knäna värkte och jag mådde illa, men jag traskade på, av ångest. Det var en jobbig dag. Vi var väldigt få på dagvården och det blev därför ingen musikterapi på förmiddagen. Istället gick jag med M och E till Beyond Retro vid Zinkensdam och provade galna outfitts som vi plockade ut till varandra. Lunchen åt vi på enArena. Det vegetariska alternativet var vårullar med ris. Tog först för lite ris men fyllde sedan på med mer, ett slag för det friska men fan vad jobbigt det kändes. Det var äppelsmulpaj med vailjsås till efterättt så vi tog med oss det i en tamedlåda för att lyxa till eftermiddagsmelliset lite. Den var sjukt god måste jag säga. Eftermiddagen var seg, vi tog det bara lugnt i dagrummet. Var väldigt trött så det var skönt att inte göra någonting. När jag kom hem somna jag som vanligt och när jag vaknade frammåt halvåtta hade jag sjukt ont i armarna. Hatar den värken. Det gör att jag bara vill somna om, försvinna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rise and rise again, until lambs become lions

Min kamp för att komma tillbaka till livet och lära mig leva med fibromyalgi och kroniskt trötthetssyndrom.

RSS 2.0